Followers

Sunday, July 19, 2015

Takbir

Assalamualaikum dan selamat hari raya aidilfitri,maaf zahir dan batin... 😊

Syawal datang lagi...alhamdulillah syukur masih dipertemukan lagi...moga syawal tahun bermakna buat kita semua...😊

Aidilfitri kali ni bagi aku biasa saja...apabila aku kehilangan insan yang aku amat sayangi..kehilangannya amat memberi kesan terhadap ku..

Aku masih ingat lagi aruah masih hidup " nek makan lah banyak2 nanti sihat kita jalan2 dan dapat beraya sama2 nanti " tapi itu semuanya dah berlalu dan aruah nenek ku telah pergi pada 1 mei 2015 baru2 ni...

Apabila takbir berkumandang di radio atau di tv hati rasa sayu dan sedih kerana mengenangkan insan2 yang aku sayang..

Buat aruah "abah & nenek" along minta maaf banyak2 ...selamat hari aidilfiri maaf zahit dan batin...

No comments:

Post a Comment

assalamualaikum rakan blogger jangan lupa tinggalkan komen anda satu pun dah cukup bermakna buat saya..thanks a lot all




COPYRIGHT by sam's sir's samsiah