Followers

Tuesday, September 13, 2011

Pengalaman pertama masuk kampung pendalaman =)

Lama ak tak uopdate blog sejak hari raya yang lepas...bukan malas nak update tapi tiada masa nak mennulis..heheh ok aku nak citer dengan korang tentang pengalaman aku masuk ke kampung pendalaman..mesti korang tertanya2 buat apa aku ke sana...heheh aku pi tempat tersebut atas urusan kerja...ok tepat jam 2.15 petang ak gerak pi tempat tersebut..dari bandar ke kampung tu masa perjalanan 26 km..hehee betul ka ak tulis nie.hahaha ok perjalanan ke kampung tu tidak arr teruk sangat tapi gerabal arr..hihih arghhhhhhhhhh hilang idea tiba2 tidak nak tulis apa..hahah bha ini arr gambar2 yang tempat tu

No comments:

Post a Comment

assalamualaikum rakan blogger jangan lupa tinggalkan komen anda satu pun dah cukup bermakna buat saya..thanks a lot all




COPYRIGHT by sam's sir's samsiah